reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Bartalová

Anna Bartalová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žije, má radosť, smúti. Je taká, ako vy. Len... nepočuje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Príbehy zo sveta ticha: Vlak

Anna Bartalová

Príbehy zo sveta ticha: Vlak

Pre počujúceho je cesta vlakom úplnou samozrejmosťou. A nikoho asi nenapadne, s akými prekážkami pri cestovaní vlakom sa stretáva človek, ktorý nepočuje. Život prináša rôzne situácie, s ktorými v podstate ani nepočítame. A tak sa mi stalo nejakou divnou konšteláciou hviezd, že som sa musela spoľahnúť na vlakovú dopravu. Tak jo, idem na to.

  • 5. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 167x
  • 19
Taký obyčajný deň

Anna Bartalová

Taký obyčajný deň

Tak. Dnes sa mi zase podarilo vyhrať nad tým protivným budíkom. Síce je to pomôcka, ktorú vymysleli pre osamelých nepočujúcich, ale nie je to nič príjemné. Funguje to tak, že keď sa ručičky budíka dostanú na pozíciu, ktorú ste nastavili, aby ste nezaspali, budík dá pokyn takej potvorskej vecičke, ktorú máte pod matracom postele a celá posteľ aj s vami začne vibrovať, že by to zobudilo aj mŕtveho. Vrčanie v sekundových intervaloch je také neznesiteľné, že ja som bola schopná ten budík využiť len dvakrát a potom sa u mňa vytvoril taký Pavlovov reflex, že radšej sa zobudím skôr, ako ma to drnčanie brutálne vytrhne zo sna. Je to síce na úkor kvality spánku, večer si líham s vedomím, že musím nad tým budíkom silou vôle vyhrať, ale potom ráno víťazoslávne vypnem to vibrujúce čudo skôr, ako stihne narobiť paseku na mojej duševnej pohode. Veľakrát ma napadlo, ako vnímajú počujúci drnčanie budíka a došla som k názoru, že asi tak isto. Samozrejme, počujúci si môžu aj ináč zabezpečiť budenie, napríklad si nastaviť príjemnú melódiu a tak si určite skvalitniť štart do nového dňa. Ale toto teraz neriešim.

  • 2. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu